Wednesday, April 15, 2009

menangis..

kenapa kita menangis?
mungkin sebab terlalu sedih atas sesuatu peristiwa, atau mungkin sbb saja menarik
perhatian atau menangis kegembiraan atau kegagalan yang sering kita lalui..?
mungkin bg sesetengah org, menangis digambarkan sebagai seorang yg lemah dan
saja untuk memarik perhatian..
kenapa aku nangis hari ni??
  1. aku marah pakwe aku.. aku xbley kalu aku marah dia..nnt aku yg nangis sbb tgk dia stone xde perasaan..huhuhu..lg time ble dia bt bodoh kt aku..
  2. sbb hp pakwe aku ilang... sbb nya b4 tuh aku dah marah dia...dia tertinggal hp n trus ilang...sebe slh gle aku dibuat nya..pape pn ma syg pa sgt..huhuhu
  3. aku tension xley tido dr mlm smlm...sbbnya neslo ais yg aku beli bungkus kt NURIMA.. neslo ais dia power gle smpe muak aku tgk buku...huhuhu..
  4. aku RINDU IBU aku.... ita syg kt ibu...muaxs..

so,agk2 korg ptt x kita nangis?

bg aku kita ptt nangis atas pe jua alasan as long as x melanggar etika menangis..hehehe..tp aku org nya bukan senang nk menangis kecuali keadaan2 di atas..sbb aku xley tertekan nnt aku sakit..disbbkan tuh sume aku rasa kita sebagai sorang yg ada perasaan mesti akan merasakan perasaan untuk menangis...

pape pn SELAMAT HARI JADI kpd ASWAN n SELAMAT MENJADI PENGANTIN BARU..

2 comments:

  1. hu5..

    aku pun nak menagis la baca entry nie...
    beliau bukan stone seperti yg dikatekan...
    mgkn beliau jenis yg tak suka pikir masalah. diam2 beliau, jgnlah anggap beliau tak pernah ambik kisah. mgkn ade yg dipikirkan beliau demi kebaikan hubungan korang bersama...
    ape2 pun, " Be Your Self "

    :P

    ReplyDelete
  2. stone???
    ha...tu sbb die pnh btapa dgn beta..haha..
    eh..gelak plak..suppose to b sad aight..hehe..

    kdg2 mnangis kt Al-maju dgn korg b2 best gak..lalalalaalal

    ReplyDelete