Friday, April 10, 2009

bEBU

1st2 msti buat mukadimah perkenalan diri ak..
ermm..aku ni pendatang baru dalam dunia blog sbb member2 suma da start de blog..
so,untuk tidak dikata ketinggalan zaman,aku pn nk de gak..heheh
1st of all, tq pd en.wan sbb menolong menyetelkan prob blog aku nih..
teruja nk tulis nih..heheh
aku simple je but a little bit baran and moody..
tp aku oke je actually..hehe..(pomot diri)
pape pn pada viewer2 sekalian, sudi2 la view blog aku yg xseberapa nih..
nnt aku update lg blog aku..
adios...!!!

3 comments:

  1. welcome...
    small the pieces je sume tu...
    hope blog ni akan sentiasa terupdate hendaknya..
    supaya bnyak cite yg akan dikongsi bersama...
    paham2 je la...
    " dunia dahberubah, zaman dah maju "
    :P

    ReplyDelete
  2. weh..korg sapot la die ni..bdk ni baik orgnya..beta da lme knl die ni...dlm 4bln kot..ahahhahah...salam..

    "tknologi kdg2 mlalaikan"

    ReplyDelete
  3. hahaha yeah2 saya sokong anda support ini budak jugak lar

    ReplyDelete