Wednesday, September 8, 2010

10092010

10 sept 2010..
raya pada tahun 2010..jatuh pada hari jumaat..
jumaat penghulu segala hari..
tapi sampai ketika ini,aku masih belum dalam mud raya..huhu..
kenapa ye?persoalan yang cam xde jawapan..aiceh..hehe
jawapannya ada..antara jawapan2nya ialah:

1. sebab aku da semakin meningkat dewasa..kalau dulu aku beriya nk dapat duit raya tapi kali ini aku lak yang akan memberi duit raya..ADAKAH?oh tidak..macam tak percaya..
2.sebab ekonomi poket ini tidak memberangsangkan untuk menyambut raya dengan sakan..huhu..
baru memulakan proses pembaikan dan pemulihan diri jadi agak sukar untuk dapat memantapkan ekonomi poketku dengan kukuh..(sedih tol)
3.ADAKAH sebab boipren aku keje di hari raya?erm..
bila di fikir2, cm xde kena mengena dia kena ngn mud raya aku..jauh lg la..
aku ni da yakin sangat yang die mmg akan kerja di hari raya..dan aku kena FAHAM..
4.sebab yang berkemungkinan besar adalah IAM STRESS..!!!


ye..tersangat STRESS..TETEKAN dan TEKANAN..
kenapa?hanya aku je ada jawapan..hahahaha
STRESS disebabkan aku masih aku..aku masih seperti ini..masih berada di sini..masih begini..
TETEKAN kerana aku mungkin bukan untuk dia..bukan untuk membahagiakan dirinya..
TEKANAN keadaan sekeliling yang masih lagi buat aku terasa sempit dan tersepit..
aku sangat2 berharap semoga penghujung tahun2010 akan memberi kebahagian dan kegembiraan untuk aku da kamu2 yang sewaktu dengannya..semoga aku mempunyai kekuatan untuk menghadapi hari2 mendatang..
semoga syawal kali ini memberikan aku petunjuk dan kekuatan untuk melakukan pekerjaan di masa akan datang..
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..MAAF ZAHIR DAN BATIN..

No comments:

Post a Comment