Tuesday, September 29, 2009

b4 and after

1st of all,sory lama gle x update blog aku..nk kata bz,xgak..nk kate xde keje pn xgak..tp malas je nk update sbb xde isu nk di post kn..
cte skit pe yg jd kt aku 4bln lps...pas bes final rituh aku duk menggangur xdak keje..da busan2,aku try tny kt member aku tuk usha keje..mulanya nk sementara la..last2,jd kena tetap lak..
mulanya keje suma oke n aku rasa sgt selesa la sbb tawaran2 menarik yg ditawarkan oleh bos aku..tp btola ckp dak2 lama tmpt keje aku tuh..aku mampu thn 3bln je..
bukan sbb demand tp sbb kesihatan..xbek gak aku story hak buruk majikan aku kn..so,aku harap pd sapa2 yg baca blog ni,mendapat iktibar la..duk sbb taksub nk keje,tp last2 diri sndiri yg dpt ssh..cm aku..smpe skng aku menggangur lg..hehehe..
so,for those yg taw de mne2 job vacancies, ley la email2 aku..hehhe...

skang dlm bz apply sn,apply cn keje aku de gak projek baru...
ni usaha sama aku n acu aku..(insyaallah kalu jd).. projek nya xla gempak mana pun..tp bley la tuk sementara aku lum de keje ni..projek buku skrap.. myb dnga cm 'ala biasa je' (cm iklan ribena),tp ktorg nya update skit..xbt pake tgn..tp sume by grafik..yg aku kn create tuk u all..korg just email gambar,apply tuk situation,n title n pas2 anggap je everything done... nnt aku masuk kan projek2 yg dah siap dibuat tuk korg tgk2 kot2 bekenan..ley bt kenangan gambr2 ry ni..

No comments:

Post a Comment